23 marca 2015

Czy znajdzie się jeszcze gorszy zmywacz do paznokci??

Od kilku tygodni mieszkam w Niemczech i pierwsze co zrobiłam będąc tu na miejscu? - Wskoczyłam do drogerii DM. Pakując swoje rzeczy zapomniałam o jak ważnym zmywaczu do paznokci, korzystając z okazji 'zwiedzania' Dm'ki skusiłam się na zakup zmywacza marki EBELIN


Zmywacz nie radzi sobie ze zmywaniem lakierów, a przecież ponoć od tego jest? Żeby zmyć jednego paznokcia musiałam się ładnie namęczyć. Do końca nie pozbył się koloru, na paznokciach na dal pozostała jasna powłoka koloru.

Na stronie drogerii Dm, nawet pojawił się wpis, że ten zmywacz został nr 1. O losie.. za co?

Chyba żaden produkt tego typu nie przebije ISANY.

A Wy jakie kupujecie produkty będąc w drogerii DM?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Light Beige , Blogger